Service/hulp

E-Mail

✕  Sluit het venster

Onze dienst beantwoordt uw vraag per e-mail op werkdagen binnen korte tijd.


Dank u voor uw bericht.
Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden. Onze diensturen: Werkdagen van 8:00 tot 17:00.

Er is een fout opgetreden.

(*) Nodige velden
Unsere E-Mail: glas-shop.be@floracura.net
Gelieve kennis te nemen van ons Privacyverklaring.

Live-Chat

✕  Sluit het venster
  • Open chat

Unsere Direktservice Zeit ist werktags von 8:00 Uhr bis 17:00 Uhr. Senden Sie uns jetzt eine Nachricht (oder E-Mail) - wir antworten garantiert am nächsten Werktag.

Gelieve kennis te nemen van ons Privacyverklaring.

Betaalwijze

ideal-small

iDeal
Plaats je een bestelling vanuit Nederland? Kies dan voor iDeal en betaal via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

creditcards-small

Creditcard
Betalen via Mastercard of Visa.
Vul je creditcardnummer CID/CVC-code en je eventueel een extra wachtwoord of e-code in. Het bedrag wordt dezelfde dag nog van je creditcard afgeschreven.

bancontact-small

Bancontact
Plaats je een bestelling vanuit Belgie? Kies dan voor betalen via Bancontact. Je betaalt hiermee via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

klarna-small

Achteraf betalen met Klarna
Bestel je vanuit Nederland of Belgie? Betaal het bedrag pas binnen 14 dagen na levering. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een factuur per e-mail van Klarna. In deze mail vind je direct een link om je bestelling te betalen.

Voor achteraf betalen met Klarna hanteren wij onderstaande voorwaarden:

  • Het factuur- en afleveradres moet gelijk zijn, dit mag geen postbus zijn.
  • Je kunt jouw bestelling wel met Click & Collect bestellen.
  • Je moet 18 jaar of ouder zijn.
  • Wanneer je de bestelling hebt ontvangen dan heb je 14 dagen de tijd om je rekening te betalen.
  • De factuur zal naar je e-mail adres worden verstuurd.
  • Wanneer Klarna de betaling niet accepteert word je automatisch teruggestuurd naar de betaalpagina. Je kan er dan voor kiezen om op een andere manier te betalen.

Is de bestelling geweigerd? Dan kan dit verschillende redenen hebben:

  • De ingevulde gegevens zijn niet correct.
  • Het adres is niet herkend of het is niet het adres waarop je woont.
  • Je hebt nog openstaande facturen. Deze moet je eerst betalen voordat je opnieuw met Klarna kan betalen.
  • De hoogte van het aankoopbedrag is te hoog waardoor het kredietrisico voor Klarna te groot is.

Heb je vragen over je factuur? Of kun je niet op rekening betalen en weet je niet waarom? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna via tel.nr 020-8082852 of per mail via klantenservice@klarna.nl.

paypal-small

PayPal
Na het plaatsen van uw bestelling, wordt u naar de website van PayPal doorgestuurd. Daar volgt na het klikken op de button “Betalen” de bestelling.
Let op: Om een betaling via PayPal uit te kunnen voeren, heeft u een PayPal account nodig. U kunt zich hier aanmelden bij PayPal.

Recent bekeken